Torsdag 11/10

God Torsdag!

Ännu en dag närmre helgen.

Gårdagen va full fart kan man säga.
Först körde vi Storprinsen till dagis. Och medans han va där åkte vi till stan för att handla.
Sen åkte vi hem med det och då va det nästan dags att hämta hem Storprinsen igen.
Vi åkte hem och åt lite lunch för att sen packa oss i bilen igen och åka och hälsa på fina Cissi! Storprinsen och Anton lekte för fullt på Antons rum så vi fick en stund ifred. Förutom Lillprinsen då :)

När vi väl kom hem så va det lite sysslor att uträtta som vanligt. Och fundera ut vad sjutton vi skulle äta. Är så tom på idéer vad gäller mat.
Men jag rotade iaf fram lite korv och pommes frites.
Och det va barnen nöjda med iaf! Och det är ju huvudsaken.

Sen satte jag mej framför datorn för att söka lite jobb. Några ansökningar fick jag väl iväg.
Det är ju så dumt, när man tex skriver in sej på nåt bemanningsföretag, så ska man först skriva in alla arbetslivserfarenheter. Och sen ladda upp sitt CV, men på CV:t så står ju alla sånna uppgifter.. Varför behöva det två gånger? Så allt tar ju sån tid. Att söka ett jobb tar ju en evighet. Dom har ju hunnit tillsätta platsen innan man ens hunnit skicka ansökan.
Men men.. Några till har jag sökt nu iaf!

Idag blir en relativt lugn dag. Storprinsen ska till dagis. Trots att han kom upp innan f*n fått tofflorna på sej. Han hostar så, så tidigt på morgonen. Stackarn!
Medans han är på dagis så får vi se om jag tar en svängom på bordet eller om jag struntar i det idag med. För sen kommer grabbarnas moster Jenny framåt dagen.
Sen ikväll är det föräldramöte på dagis som gäller..

Måste åka ner till Svenljunga idag med dagispapprena med ju! Ahhhh! Varför ska man alltid vara ute i sista sekund med det! Dom ska vara inlämnade imorn.. Jaja! Bara jag kommer ihåg det idag så!

Nää det va nog allt för mej!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0