Torsdag 4/10

God Torsdag!

Rise and shine peps! It's thursday!

Oj så glad min mamma blev igår när vi kom dit med blomma igår. Hittade en jättefin på Blomsterlandet i Lockryd. Köpte även till ett hjärta i sten som det stod "världens bästa mormor" på.
Och den placerades även i planteringen. Så den blev ännu finare :)

Klickan 13 va det dags för lunch med Finaste Therese.
Är så dumt nu när hon fått ändrade arbetstider och vi inte kan träffas riktigt på veckorna :(
Efter vi ätit så gick hon tillbaka till jobbet och vi hoppade i bilen och åkte mot Sexdrega för att möta upp en tjej som köpt en overall av mej på Svenljunga Loppisen. Köpte pommes frites till kvällens mat och sen åkte vi hem.

Jag gav mej på den satans förstärkaren! Jag visste inom mej att det inte va nåt större fel på den. Jag började med att skruva isär den och kollade så säkringen va hel. Och det va den!
Sen kopplade jag in den, och den startade (det gjorde den inte innan) sen va det bara att koppla in den rätt och få ljud. Det krånglade lite, men med lite experthjälp på sms av Herr Brobeck så fick jag till det och nu funkar det! Jag är GRYM!! :)

Kicki och lilla Ida va nere en sväng på fika.
Vi smakade på den smaskiga halloncheesecaken jag gjorde härom dagen. Och den va fantastiskt god :) Inte sista gången jag gjorde den :) Tack Tarja för receptet :)

När Pappa Nicke kommit hem så fixade vi lite mat och sen tog vi kvällen.
Är så trött på kvällsrna numer. Fattar inte riktigt. Tänkte jag skulle titta på Efterlyst igår. Men jag orkade inte sitta uppe.. Och jag fick inte titta på det i sängen heller :( Hmm..
Nån som vet hur det häringa "on demand" på Telias digital TV fungerar? Är det nåt jag måste ringa in för att beställa?

Idag vet jag inte hur dagen ser ut. Storprinsen har hostat massa inatt med :( Stackarn. Kanske bäst om han blir hemma resten av veckan så den hemska hostan kanske kan försvinna.
Man vet ju själv hur det är att försöka göra nåt när man bara hostar när man anstränger sej.
Hemma är ju en sak, här är det ju inte lika full fart som på dagis.. Men han hostar när han anstränger sej :(

Och potträningen går fantastiskt bra! En liten olycka igår när vi var iväg bara. Men annars så går det jättebra. Men att göra "nr 2" på pottan vill han inte riktigt.
Men det kommer väl det med..

Nä gott folk! Det va nog allt för mej idag. Glöm inte snorkeln, cyklopet, gummistövlarna och paraplyet idag när ni går ut!

~ Puss & Kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0