Westerfield, Matador, Blackstone...

Snälla, lova mej en sak!
Om ni blir uppringda från ett företag som heter Divine, Westerfield, Matador eller liknade och erbjuder er "gratissaker" så gå inte på det! Det går inte att bli kvitt dom! De svarar aldrig på deras s.k kundtjänst och det finns ingen hemsida att avsluta nån prenumeration på. Googlar man de olika "företagsnamnen" så hittar man inga direkt trevliga kommentarer från andra som har råkat ut för samma sak.

Idag fick jag tag på en mailadress till dom. Jag skickade iväg ett mail där jag tydligt beskrev vad jag ville! Så nu hoppas jag dom tar bort mej och aldrig mer skickar nånting till mej! Jag blir galen!


Kommentarer
Tarja

Vad gulligt du avslutade mailet "Vänliga men bestämda hälsningar" :D. jag hade typ skrivit "Bug OFF FUCKERS" XD

Svar: Haha! Ja visst va det lite gulligt :)
Jessica

2012-10-23 15:12:57
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0