Fredag 11/1 2013

God Fredag!

Äntligen fredag säger jag då!
Efter en vecka med jobbig huvudvärk och svåra uppgifter i skolan så känner jag att jag behöver helg nu!
Men det återstår en dag innan jag riktigt kan ta helg.

Så idag blir det intensiv pluggande! Känner mej färdig med vissa delar av inlämningen. Men vissa har jag kvar. Men jag ska nog bli klar till tisdag hoppas jag :) Haha!

Satt fast riktigt ordentligt igår, tills min fantastiska syster Jenny ringde. Sen flöt det på ordentligt.
Jag har ingen som helst fantasi, och ska man då skriva en "ganska bra" affärsplan på det så är det väldigt svårt. Men bara jag kommer igång så!

Var nere i Svenljunga en sväng och mötte upp Sofie som hade en sak till Fia! Sen passade jag på att handla lite med. Sen åkte jag hem igen och fortsatte pluggandet.

Innan det va dags att hämta gangstrarna då förberedde jag maten så gott jag kunde.
De är lite gnälliga när de kommer hem, framförallt Lillprinsen. Så det är svårt att göra allt när dom kommit hem.
Lagade lite mat då och sen det vanliga. Bus och mys!
Vet inte vad det vart med Lillprinsen instt, han vaknade vid 2 tiden och skrek. Inte hysteriskt men sådär lite. Till en början gick jag inte upp. Men till slut så gjorde jag det. Han ville inte somna i sin säng igen utan han blev ledsen när jag gick. Så då fick han sova hos oss. Är det inte varje dag så går det bra.

Storprinsen han kom upp jättetidigt idag. Tror klockan va 5,15 eller nåt.
Så vi tittar på ett av hans favoritprogram "Scooby Doo" och han äter välling och jag dricker kaffe :)
Ska strax gå och väcka Lillprinsen med :)

Ha en fin fredag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0