Lördag 5/1 2013

God Lördag!

Trött tjej idag! Ville inte riktigt gå upp när klockan ringde.
Ont i huvudet har jag med :( Men det är nåt som oroar mej och då "biter" jag på nätterna! Vet inte vad det kan vara som oroar mej dock "/

Igår tog jag med barnen på en tur till staden för att fika hos mormor. Dit kom även moster och Isabell. Isabell har varit lite krasslig till och från denna veckan så hon har inte varit på dagis. Men iallafall. Mormor gjorde våfflor till oss. Storprinsen klämde i sej nästan 2 och en halv våffla och Lillprinsen åt en hel.

Innan vi åkte hem så åkte vi till City Gross för att handla lite.
Och sen åkte vi raka vägen hem.
Jag har funderat ett tag på att flytta Lillprinsens stol från framsätet till baksätet så det fixade jag igår när vi kom hem, samt städade ut bilen på lite skit. Så nu sitter ungarna bak båda två.
Sen tände jag upp i pannan och sen fixade jag fram lite mellis till barnen som dom åt medans jag skalade potatis.

När pappa Nicke kom hem så lagade vi till lite mat, stekt fläsk med löksås och potatis :) Mums!
Sen var det bara slapp i soffan för min del, efter jag städat upp i köket :)

Idag blir en hemmadag. Pappa Nicke är iväg och jobbar och jag gjorde ju alla måsten igår som att handla och så. Så det blir en hemma-mys-dag idag!
Hade tänkt att vi skulle grillat till kvällen. Så igår köpte jag allt till det, men då hade vi inge grillkol hemma :( Suck! Jag som va sugen på grillat!
Men men! Får tänka om lite då! Vi har ju iofs grillfunktion på ugnen men det blir ju inte riktigt samma sak..

Vad hittar ni på idag?

Visst är det mysigt när dom somnar i famnen? ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0