Måndag 7/1 2013

God måndag!

Back to reality today!

Grabbarna är vakna och härjar på storprinsens rum. Detva inte så svårt som jag trodde att få upp dom idag.
Med tanke på att Lillprinsen den senaste veckan sovit till lite efter 9 varje morgon så trodde jag det skulle bli svårt. Men icke :)

Igår var det full rulle här! Total städning. Dammsugning och skurning!
Som tur va så va Pappa Nicke hemma hela dagen. Annars hade jag aldrig hunnit.
Slängde ihop en kladdkaka till fikat för ljuspartyt.
Och ljuspartyt blev riktigt bra. Fick massa "gratispengar" att beställa för :) Så det ska vi kika på. Fick jättefina värdinnegåvor med.
Efter ljuspartyt, när alla åkt hem så gav jag mej iväg för att hämta pizza. Ingen av oss va direkt sugna på att laga mat. Efter maten va det soffhäng. Storprinsen hade väldigt svårt att somna. Tror han somnade vid 21 snåret nånting "/ Så kan bli en tuff eftermiddag/kväll idag :(

Idag är det dags att påbörja ny kurs! Företagsekonomi 2! Just nu känner jag mej inte direkt taggad. Men det kommer väl när jag lämnat kottarna på dagis.
I eftermiddag ska jag köra hem mamma med som stannade över efter partyt. Ska även handla lite nödvändigheter med.

Så kvällen blir nog ganska lugn här då både jag och barnen kommer vara riktigt trötta!
Pappa Nicke tjuvstartade ju med jobbet redan förra veckan. Han åkte jättetidigt idag. Varför vet jag inte riktigt men han har nog sovit dåligt.
Hörde att han gick upp vid 4.

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0