Onsdag 23/1 2013

God Onsdag!

Snart har halva veckan gått. Känns inte som jag fått gjort mycket denna veckan "/ Men jag har ju haft Storprinsen hemma.

Storprinsen va väldigt rastlös igår, han bara tjatade på mej. Jag kunde vetkligen inte koncentrera mej på att läsa alls. Så vi åkte ner till Svenljunha för att hämta ett välfyllt och mycket väldoftande paket från Partylite. Sedan åkte vi in till mormor en liten stund.
Storprinsen somnade i bilen på väg hem, vilket va lite min plan :D haha! Han fick sitta kvar i bilen och sova medans jag gick upp och grejade lite.

När han vaknat så myste vi lite. Kicki kom ner på en Kaffe och hämtade sina ljusgrejjer.
Jag la ner pluggandet efter det att vi kom hem. Det va liksom ingen idé.

Innan vi åkte för att hämta Storprinsen så slängde jag ihop en kycklingeyta som fick stå och puttra lite :) Den blev riktigt god!
Barnen fick sej ett bad innan läggning och Storprinsen fick även bli lite korthårigare :)

Fina Fia kom ner på kvällen för att även hon hämta sina ljussaket :) Det blev lite kaffe och tjöt!
När hon åkt gick jag och la mej men kunde inte riktigt somna så låg och läste min bok tills den ramlade i ansiktet på mej :) Haha!

Idga ska båda grabbarna till dagis! Och jag ska ge 100 % på min inlämning. Jag satte mej faktiskt lite igår kväll när Lillprinsen lagt sej. Och det gick ganska bra. Pappa Nicke va ju hemma så han myste med Storprinsen så han inte skulle störa mej.
Så nu har jag inte mycket kvar men det tar tid "/ Det som tar tid är ju att formulera all information i egna ord. Och jag har så supersvårt för det.

Idag kommer sotaren med, så jag får inte elda innan han har varit här. Och han kommer nån gång mellan 9-13. Suck! Men om det blir som det brukar så kommer han ganska tidigt. Måste bara komma ihåg att ställa upp stegen när jag kommer hem från dagis.

Min nya ljuslykta :) I love it!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0