Onsdag 9/1 2013

God Onsdag!

Usch, vaknar med sån huvudvärk. Men känner att jag är lite stel i nacken. Så det är nog därför. Uff!

Gårdagen va lite mer produktiv. Jag fick skrivit lite på inlämningen iallafall. Men är lång ifrån klar.
Så idag är det de som gäller!
När gangstrarna och Pappa Nicke kommit hem igår så åt vi lite.
Lite innan 18 begav jag mej för att möta bästa Ari som skulle felsöka bilen med tanke på den här lampan "bromsfel" som har lyst ett tag nu. Han hittade inga felkoder alls och vi provade att fylla i lite bromsvätska, poff va den borta.
Han förklarade att det sitter en liten sensor i behållaren där som måste känna av vätskan.
Så det va ett billigt fel för en gångs skull, bara 55:- :) Istället för 500-800 för en ny ABS sensor som vi trodde att det va först..
Beställde även ett nytt (för oss) spjällhus igår. Uff! Det är dyrt med sånna saker. Men tyvärr behöver vi verkligen ha det. Så nu får vi se när det kommer och hur snart jag kan få i det. Sen måste jag beställa en tid på volvo för uppdatering. Sen hoppas jag verkligen att bilen går som den ska. Trött på alla ryckningar och alla småfel hela tiden!
När jag kom hem igen så hade inte Storprinsen lagt sej än, så det blev lite gos med honom medans han åt sin välling. Och han somnade gott i min famn, igen :)

Idag.. Ja, det vanliga.. Dagislämning, plugga, elda, dagishämtning, äta, mys/bus med barnen, läggning av barnen.. Jaaa...

Tack för mej!

Det här är vad jag håller på med nu! "/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0