Söndag 13/1 2013

God Söndag!

Dagen igår susade bara förbi tyckte jag. Barnens Farfar va här och fixade sparksocklarna i köket. Medans han gjorde det så passade jag på att plugga lite.
Lillprins bus hade feber på förmiddagen så han sov mellan 10-14! Så jag fick pluggat en del faktiskt:)

Jag, Storprinsen och Farfar åt lite lunch däremellan med. Lillprinsen fick mat när han vaknat :)
Sen myste vi bara. Lillprinsen va hängig och klängig. Han somnade hos mej i soffan en stund men sen va det full rulle igen :) Haha! Tänk vad en power nap kan göra :)

Barnen vaknade hemskt ttidigt idag så det kommer bli en lång dag idag "/
Får se hur dom är med feber och så för planen är att åka till deras moster i Göteborg för kalkonmiddag i eftermiddag.
Men som dom är nu så kan vi definitivt åka :D

Annars blir de det vanliga här hemma idag. Söndag = städdag. Så det hoppas jag att jag får gjort lite av iallafall. Iallafall dammsuga! Damma gjorde jag ju förra helgen :)

Hoppas ni andra får en fin söndag, vad ni nu ska hitta på för kul :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0