Tisdag 29/1 2013

God Tisdag!

Snart är januari slut med. Sjuttan vad dagarna rasslar iväg!
Kanske dags att planera för midsommar ;)

Igår satt jag med bokföringsuppgifter. Det var inte det lättaste. Men det fastnar lite iallafall. Men mot slutet av dagen så blev allt så rörigt så då la jag ner allt och grejjade med annat.
Jag var iväg tidigare på dagen och handlade lite. Sånt där nödvändigt som går åt. Som mjölk! Tror jag fått kossor ist för barn och sambo! Haha!

När gangstrarna kommit hem så var det mat och sen badade och duschade vi.
Pappa Nicke röjde ur lite saker ur sin bil, då han äntligen ska få nya firmabilen idag.
Efter bad va det dags för Lillprinsen att gå och lägga sej. Storprinsen va inte sen där efter :) Han somnade i fotöljen med vällingflaskan i ansiktet :)

Och jag fattar inte varför jag är så trött. Vid 19,30 kom jag på mej själv att sitta och slumra i fotöljen. Är det årstiden som gör det?
Kan inte förstå alls. Okej om jag hade jobbat och slitit som ett djur på dagarna, men det jag gör på dagarna är ju inte så fysiskt ansträngande, bara för huvet. Det kanske räcker?
Eller borde man kolla upp vitamin B-12 i kroppen. Det kanske är det som saknas?

Idag blir det iallafall att fortsätta med bokföring/redovisning. Kanske ge sej på uppgiften lite grann med. Skulle gärna va klar med den innan helgen så man slipper ha den hängande över mej. Men jag har deadline på måndag, och har inte gjort nånting på den isrort sett, så det blir nog inte så.
Pappa Nicke blir då sen ikväll eftersom han ska hämta nya bilen och fixa med den, plocka över grejer från den gamla. Tvätta och ställa in den gamla med.
Så det blir jag och barnen som myser själva ikväll :)

Hinner kanske se ikapp det avsnittet på "En pilgrims död" jag missade i söndags. Och kanske Anton Hyséns dokumentär som gick igår kväll. Ja vi får se hur trött jag är :)


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

tack för tipset :) hon sov med linne inatt och det var nog inte fel :)

hoppas ni klarar er från influensan !

2013-01-29 18:45:27
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0