Torsdag 24/1 2013

God Torsdag!

Jaha, torsdag redan då!
Nu kan jag villigt erkänna att jag faktiskt vill ha lite värme.
Men det är väl mest för att det är så kallt här på morgonen.

Igår gick det ganska bra med inlämningen till skolan. Jag känner mej klar med den fast ändå inte.
Men ska kika över den idag och se. Annars skickar jag in den och håller tummarna.
Barnen ska till dagis som vanligt!

I eftermiddag kommer min mamma och min extramamma. Dom ska passa barnen en stund då jag ska in med min bil. Äntligen!
Men jag blev lite nervös när jag ringde till han igår och möttes av en röst som sa "den ni söker är sjuk" Men när jag ringde hem till honom så sa hans sambo att han va på jobbet men kanske glömt ändra telefonen. Och så var det. Så idag hoppas jag min bil blir frisk igen!

Annars är det en ganska lugn dag idag. Inga direkta måsten, eller jo. Måste åka och köpa välling till Storprinsen. Det räcker inte till kvällens välling, annars hade jag kunnat vänta till ikväll. Men nä! Nänänä! Alltid ska det vara nåt!

Det här kommer bli Storprinsens nya bilstol, bara den kan komma in på lager :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0